filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
I recently purchased a bed frame and head board on Thursday. Asked John specifically what all came with the bedroom set. He insured me twice that the foot board, headboard and chest drawer will be in package and delivery was scheduled for Tuesday. Saturday I received a...
Read more
1.4
I didn't like
  • None of it
#1095424
Reply to reviews
I contacted both credit company and customer service at art van and have been told there was nothing either of them would do. I purchased multiple items in the past year since buying my new house and many items came broken out of the box and even after exchanging items...
Read more
1.4
#1094319
Reply to reviews
Art Van Furniture - Don't waste your time or money
Art Van Furniture - Don't waste your time or money
Art Van Furniture - Don't waste your time or money
Bought two lamps and two side tables from them when they first opened, no problem. 6 weeks ago bought a 2 piece sectional, scheduled the delivery spoke to the delivery service people to confirm the delivery. Idiots delivered half of the sectional, they had no idea...
Read more
1.7
#1094027
Reply to reviews

Art Van Furniture - Terrible treatment

Art Van Furniture
#1089241
1.5
Details
They treat their sales associates terribly.I heard some talking.They reduce their income by only paying 2% commission. Who can afford to work there.
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Style and Design
Value for money
Warranty
Website

Art Van Furniture - Extremely BAD customer service in Muskegon Mi store.

Art Van Furniture
#1088573
What is told at the time of purchase is not at all what actually happens after customer leaves the store. Staff are extremely rude,talk to customer like idiots. Dont ever count on delivery dates and times-they dont commit. And,they,per policy,have until midnight to deliver
Comment
Show

Art Van Furniture - Broken Springs

Art Van Furniture
#1081822
2.8
Details
I bought a sofa and loveseat in May of 2017. One month after later the springs shifted and broke. Supposely it was repaired. Two weeks later same issue. I thought it was fixed. One week after the second repair... same problem. They are going to replace the sofa, but why is this happening to a new sofa? I will NEVER purchase ANYTHING from Art Van EVER again!
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Style and Design
Value for money
Warranty
Website

Art Van Furniture - Sad open house

Art Van Furniture
#1055107
3.0
Details
Bought a sofa and chair and half from the store! The delivery men delivery the Wrong color furniture! So i sent it back ! 2 day later the delivery men came again with still the WRONG COLOR
Comment
Show
Customer service
Delivery Service
We bought the sofa with 10 year leather protection ... after 3 year we had leather peel off so we called art van they said it cannot be repaired but they said they can give credit for 90%. And then on top I have to pay shipping ... also my warranty get collapse.. so...
Read more
1.0
#1091453
Reply to reviews
My wife and I paid cash for a king sized mattress and adjustable frames spending $3500 and payed $150 extra in case we wanted to return the matress. We didnt and received a card to use in the store for $150. My wife and I both work incredibly long hours with very few...
Read more
1.0
#1091392
Reply to reviews
I purchased a couch, chair, coffee table and dinner table from Art Van in 2012. The first issue came when I moved and needed to disassemble the table, all of the fasteners on the table were stripped out when installed which made them a royal pain to remove. I basically...
Read more
1.8
#1090650
Reply to reviews
I bought a special order item ( dresser) from Art Van Furnature in Holland Ohio about 6 wks ago. I paid over $800 for it. I was told it was in stock at the warehouse in another state just needed to be shipped. When they finally told me it was in I went to store to pick...
Read more
#1089764
Reply to reviews
Went in yesterday and went thru the mattress sales pitch. We told the salesman we would think about it and be back in the morning with our decision. We arrived at 10 am the next morning and the salesman told us the prices changed overnight and now our mattress was only...
Read more
1.2
Product
I didn't like
  • Sales price switch
#1089489
Reply to reviews
My parents purchased a couch and mattress from the Westland Michigan location in july and now are battling a bed bug infestation. They are now out over 1500 dollars on exterminator costs. my mother is on disability and of very poor health and they can barely afford...
Read more
Anonymous
Sandi

I will never shop there again!! Shame on such a big company!

#1088779
Reply to reviews
I have furniture being delivered tomorrow and am now being told that delivery is going to be between 8-11am. When this was scheduled, I was told they would make my order the last run of the day. This was essentially promised to me. Now after spending over 1/2 hour on...
Read more
1.4
I didn't like
  • Policy
  • Management
#1088385
Reply to reviews